Розпочавши серійне виробництво широкого асортименту електричних вантажівок, призначених для дистрибуції та доставки товарів, компанія Renault Trucks продовжує перехід до транспортних засобів з нульовим рівнем викидів і виготовить першу електричну вантажівку, що має постачати матеріали на будівельні майданчики.
Компанія Noblet Group, яка прагне перейти на альтернативні джерела енергії, планує отримати перший вантажний автомобіль моделі D Wide Z.E., оснащений cамоскидним кузовом та вантажопідйомним краном. Цей повністю електричний вантажний автомобіль оснащений чотирма акумуляторними батареями потужністю 66 кВт-год.
Завдяки низькому рівню шуму та відсутності викидів вихлопних газів вантажівка Renault Trucks D Wide Z.E. ідеально придатна для постачання матеріалів на будівельні майданчики, особливо у міському середовищі та у передмісті.
На будівельних майданчиках вантажівки, які оснащені вантажопідйомними кранами та самоскидними кузовами, що потребують постійної роботи двигуна, відтепер працюватимуть без викидів CO2 та безшумно. Це забезпечить суттєве підвищення комфорту працівників та покращення якості життя місцевих жителів. Використання електровантажівок на будівельному майданчику також вирішує одну з проблем роботи в умовах бездоріжжя – підвищеного пилоутворення, й усуває необхідність установлення вертикальної вихлопної системи.
Вантажні автомобілі серії Renault Trucks Z.E., що призначені здійснювати перевезення вантажів на будівельні майданчики, відповідають екологічним вимогам міських районів, де обмежено рух транспорту. «Більше того, у Франції ми отримуємо додаткові амортизаційні відрахування, що становлять понад 10% закупівельної ціни», – пояснив Лоран Галле (Laurent Galle), Генеральний директор компанії Noblet.
Компанія Noblet Group обрала модель D Wide Z.E., що оснащена чотирма акумуляторними батареями потужністю 66 кВт-год, які можна зарядити менш ніж за 10 годин від розетки потужністю 22 кВт і менш ніж за 2 години при використанні системи швидкої зарядки (150 кВт).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вантажівку, що буде використовуватися у регіоні Великого Парижу, можна легко перезарядити біля експлуатаційних дільниць або на декількох заправних станціях Парижу для вантажних автомобілів. Наприклад, часткова перезарядка протягом години (22 кВт) забезпечує додатковий пробіг на 15-20 км, що робить електроенергію ідеальною технологією для використання в умовах міста.