Дослідні зразки акумуляторно-електричних вантажівок Mercedes-Benz, близькі до серійних, стикаються зі снігом і льодом як при повсякденних перевезеннях у клієнтів, так і при інтенсивному використанні на випробувальному треку.
Інженери-випробувачі Mercedes-Benz Trucks провели серію всебічних випробувань eActros і eEconic в Німеччині за умов лютневих морозів цього року. Особливу увагу фахівці звернули на стан акумуляторних батарей і силового агрегату в екстремальних погодних умовах.
Також інтенсивно тестувалися системи управління теплом і енергією. Ці системи гарантують, що і трансмісія, і кабіна водія нормально функціонуватимуть в ощадливому режимі енергоспоживання навіть за надзвичайно низької температури зовнішнього повітря.
До речі, еActros також успішно їздить в умовах вітру і погоди в якості прототипу в клієнтських операціях з 2018 року. Останні випробування підтверджують, що eActros і eEconic можуть працювати в зимових умовах!
Запуск серійного виробництва Mercedes-Benz eActros для важких умов експлуатації запланований на 2021 рік. Причому серійний eActros буде істотно перевершувати поточний прототип в деяких аспектах, таких як дальність поїздки на одній зарядці, потужність приводу і безпека. Серійне виробництво низькопідлогової вантажівки Mercedes-Benz eEconic для муніципальних потреб, заснованого на eActros, заплановано на 2020 рік - в даний час плануються перші випробування у замовників.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, еEconic буде в основному використовуватися як транспортний засіб для збирання і вивезення сміття.
Нагадаємо, що ознайомитися із перевагами нових вантажних автомобілів Mercedes-Benz можна завітавши до ПрАТ «АТП «Атлант», офіційного дилера Mercedes-Benz в Україні.