Найцікавішим у даному разі є те, що досі Hyzon Motors представила лише один дослідний зразок сідельного тягача, оснащеного водневими паливними елементами. Натомість замовник – компанія Hiringa Energy із Нової Зеландії відразу ж зробила таку масштабну заявку. До того ж покупець також поки лише збирається побудувати водневі заправні станції в цій країні.
При цьому уточнюється, що Hyzon підготує спеціальний новозеландський варіант сідельного тягача 6х4 зі спальною кабіною і дальністю пробігу 680 км. Повна маса автопоїзда становитиме 58 тон.
Цікаво також, що на сьогоднішній день кількість водневих вантажних автомобілів у всьому світі разом не перевищує і сотні. Тобто, наразі це дуже тонкий ринок, який компанії-виробники освоюють надзвичайно обережно.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, таке масштабне замовлення водневих вантажівок у компанії Hyzon Motors можна вважати ознакою того, що найближчим часом ситуація стрімко зміниться, а вантажівки на водневих паливних елементах набудуть значного поширення. Адже власники бізнесів, як бачимо, готові вкладати чималі кошти.