Про це повідомляє агентство Reuters з посиланням на документ, в якому викладено план.
Всі вантажівки Mercedes-Benz, які нині продаються в Китаї, є імпортними і мають значно вищу ціну, ніж вантажівки спільного виробництва з Foton під брендом Auman, в яких використовують технології Daimler.
У 2016 році німецький концерн заявив, що планує виробляти вантажівки Actros в Китаї до кінця десятиліття, і ось цей час настав. Партнери планують модернізувати завод на своєму спільному підприємстві Beijing Foton Daimler Automotive (BFDA) в Пекіні і додати виробничу лінію, в результаті чого потужність заводу складе 50 000 вантажівок Actros в рік. Реконструкція, за планами, розпочнеться, в наступному році.
За перші 10 місяців року спільне підприємство продало 111 788 вантажівок Auman, що використовують технології Daimler, що на 55% більше, ніж за той же період минулого року.
Загальні продажі вантажівок в Китаї, найбільшому у світі автомобільному ринку, підскочили на 24% в період з січня по жовтень до 3,87 млн одиниць, що було обумовлено державними інвестиціями в інфраструктуру та оновленим правилами викидів.
Але на ринку в основному домінують місцеві компанії, включаючи FAW Jiefang, Dongfeng Motor і Sinotruk, які пропонують більш конкурентоспроможні за ціною продукти. Міжнародні виробники вантажівок, включаючи MAN і Volvo Trucks, мають партнерські відносини з місцевими компаніями.