Четвер, 29 жовтня 2020 12:40

Інноваційні вантажівки Mercedes-Benz розвозитимуть шоколад. ФОТО

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, спеціально для цього елекричний eActros оснастили рефрижераторним кузовом.

Компанія Ritter Sport, відомий виробник шоколаду, що базується у місті Вальденбух недалеко від Штутгарта, в даний час тестує електричну вантажівку eActros. Виробник солодощів використовує eActros у гнучких човникових операціях, щоб забезпечити доставку фундука, мигдалю, обгорткової фольги та інших пакувальних матеріалів зі складу у Деттенгаузені, який знаходиться приблизно в семи кілометрах, для виробництва шоколадних виробів. eActros також обслуговує SchokoShop - заводську торгову точку Ritter Sport в штаб-квартирі компанії у Вальденбуху, поставляючи туди свіжоприготований шоколад.

18-тонний eActros оснащений рефрижераторним змінним кузовом-фургоном W.KO COOL від відомого виробника Schmitz Cargobull. Що цікаво, на ньому встановлена ​​холодильна установка, яка, як і сама вантажівка, також працює виключно від електродвигуна і не має шкідливих викидів.

З 2020 року eActros знаходиться на другому етапі свого практичного тестування і буде поступово передаватися іншим клієнтам в складі так званого "інноваційного флоту". Один з численних висновків, отриманих в ході практичних випробувань, полягає в тому, що запас ходу eActros близько 200 кілометрів виявився абсолютно реалістичним - незалежно від корисного навантаження, маршруту або топографії. eActros ні в якій мірі не поступається звичайній дизельній вантажівці по доступності та продуктивності в міському сполученні, на автомагістралях або наземних маршрутах.

Система охолодження вантажу, а також кондиціонер - обидва з електричним приводом - працювали без будь-яких обмежень як в екстремальних теплових, так і в зимових умовах. Водії дуже задоволені постійною доступністю крутного моменту у всьому діапазоні швидкостей. Вони також повідомляють, зокрема, про тиху роботу машини і приємний, плавний досвід водіння. Крім того, при русі акумуляторні батареї заряджаються за допомогою рекуперації, тобто гальмуванням двигуном, тому педаллю гальма доводиться користуватися досить рідко.

В основі eActros лежить шасі Mercedes-Benz Actros. Привід забезпечується двома електродвигунами, близькими до маточини задніх коліс з вихідною потужністю 126 кВт для кожного і максимальним обертовим моментом 2х485 Нм. З допомогою редукторів два мотора в результаті видають по 11 000 Нм, що еквівалентно характеристикам звичайної вантажівки. Електромотори живлять літій-іонні батареї ємністю 240 кВт-год. Залежно від доступної потужності зарядки батареї можуть бути повністю заряджені протягом двох годин (при 150 кВт).

В Україні вантажні автомобілі Mercedes-Benz, зокрема Actros нового покоління, представляє ПрАТ «АТП «Атлант», офіційний дилер Mercedes-Benz в Україні.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: