Логістика перевезення вантажів змінюється. З'являються товаророзподільчі центри в різних регіонах, що скорочує транспортне плече. Вимоги регулюючих органів по нормуванню часу роботи водіїв теж вносять свої корективи. Все це дає можливість скоротити безперервний пробіг вантажних автомобілів і, в свою чергу, використовувати машини на електричній енергії.
У зв'язку з цим, все більше транспортних компаній включаються в проекти з тестування електромашин. У Каліфорнії вже третій перевізник включив в свій парк автомобілів нові електричні тягачі важкого класу Volvo VNR Electric.
«Оскільки рух товарів в США змінюється від більш далеких перевезень до регіональних і вузлових моделей, це ідеальний сценарій для включення електрифікації в нашу регіональну стратегію перевезень», - «Наша виконавча команда рада співпраці з командою Volvo LIGHTS для прискорення переходу до автопарку з нульовим рівнем викидів, щоб ми могли знизити викиди вуглекислого газу, скоротити наші експлуатаційні витрати і забезпечити кращі умови праці для наших водіїв», - сказав Джим О'Лірі (Jim O'Leary), віце-президент NFI Industries.
У вантажівок Volvo VNR Electric відсутні викиди шкідливих речовин в атмосферу, вони виробляють менше шуму, вібрації і у них більш низька тепловіддача, в порівнянні з дизельними машинами. До того ж у батарейних електровантажівок відмінний крутний момент і ефективність.
«Коли я розганяють вантажівку Volvo VNR Electric, я відчуваю потужність. Це відбувається швидко і дуже плавно. Я дуже радий керувати нию», - зазначає Франциско Дельгадо (Francisco Delgado), водій транспортної компанії NFI з більш ніж 20-річним досвідом роботи з вантажівками великої вантажопідйомності.
Пілотний проект Volvo LIGHTS триватиме до 2021 року. У Volvo Trucks North America сподіваються, що це дозволить зібрати необхідні статистичні дані, критично важливі для успішного широкого комерційного використання цих автомобілів.