29 вересня американський підрозділ Daimler Trucks офіційно презентує абсолютно нову вантажівку Western Star для професійного використання. За словами виробника, автомобіль в ході розробки піддався екстремальним і виснажливим випробуванням, підготовленим групою інженерів з валідації продукції Daimler Trucks North America (DTNA), і показав свою надійність.
Перевірка компонентів кабіни і шасі почалася на самому початку процесу розробки нового Western Star і дозволила встановити нові внутрішні стандарти надійності. Випробувальний полігон DTNA в Мадрасі, штат Орегон, знаходиться на відстань близько 200 км на південний схід від штаб-квартири DTNA в Портленді, на висоті 728 м з піками висотою 3048 м в радіусі 80 км, а пустеля в центральному Орегоні дозволяють інженерам проводити випробування в снігу, під час дощу або сильної спеки в літні місяці.
Лабораторія конструкцій в DTNA включає в себе вібраційні столи як для транспортних засобів, так і окремо для кабіни, щоб прискорити випробування на довговічність і знайти недоліки в лабораторії за роки до того, як автомобілі потраплять на випробування в дорозі або в полі. Здатні до різкого маніпулюванню транспортним засобом за осях X та Y для імітації терміну служби в екстремальних умовах в руках клієнтів, вібраційні столи можуть відтворити приблизно 1 600 000 км реального використання менш ніж за два місяці випробувань в лабораторії.
Щоб відповідати жорстким вимогам щодо міцності і довговічності з максимальною увагою до безпеки водія, команда в DTNA зруйнувала численні кабіни за допомогою декількох випробувань на роздавлювання. В результаті маятникового випробування було протестоване додаткове навантаження на верхні кути кабіни.