Тестовий автопарк електричних вантажівок північноамериканського підрозділу Daimler Trucks, що має назву Customer Experience (CX), поповнився шістьма важкими вантажівками Freightliner eCascadia і двома середньотоннажними Freightliner eM2 106, які доповнили вже існуючий парк з 30 вантажних автомобілів Freightliner eTrucks.
Нагадаємо, що в 2018 році Daimler Trucks запустив в польову експлуатацію акумуляторні вантажівки Freightliner, які від тоді відкатали 160 000 км. Протягом 22 місяців eCascadia і eM2 працюватимуть у 14 клієнтів з різних секторів діяльності, щоб пройти тестування перед їх серійним виробництвом, запланованим на кінець 2021 року.
Акумуляторний тягач Freightliner eCascadia базується на дизельної моделі Cascadia, найуспішніший на північноамериканському ринку вантажівці великої вантажопідйомності повною масою 36287 кг. На початку серійного виробництва eCascadia матимуть пікову потужність до 730 к.с. Планується, що батареї будуть забезпечувати корисну ємність 550 кВт*год, діапазон ходу 402 км, а також зможуть заряджатися до 80% за 90 хвилин. Тягач eCascadia призначений для місцевих і регіональних розподільних операцій і перевезень.
Електричний Freightliner eM2 повною масою 11793 кг призначений для локальних розподільних операцій і служб доставки останньої милі. Планується, що вантажний автомобіль eM2 матиме потужність до 480 к.с. Його батареї будуть мати ємність 325 кВт*год, дальність дії до 370 км, а зарядка акумуляторів до 80% буде відбуватися за 60 хвилин.
Freightliner eCascadia та eM2 є частиною глобальної ініціативи Daimler Trucks з виробництва електричних вантажівок, що об'єднує повністю електричний автобус Saf-T-Liner eC2 Jouley виробництва Thomas Buses, Freightliner MT50e для північноамериканського ринку, а також вантажівки Mercedes-Benz eActros, Mercedes-Benz eEconic, автобус Mercedes-Benz eCitaro для Європи та FUSO eCanter для ринків Азії, Європи і Північної Америки.