Новачок з водневим двигуном, який показаний на автосалоні у Ганновері, розширить номенклатуру декарбонізованої техніки виробника з акумуляторних та гібридних машин.
Renault Master такого виконання є єдиним автомобілем у своєму класі, повністю виготовленим у Франції: мультиенергетична платформа (внутрішнє згоряння, електричний двигун і водень) і всі варіанти кузовів виробляються на одному заводі в Батії (поблизу Меца).
Двигуни, коробки передач і акумулятори також виробляються у Франції, 84% постачальників знаходяться у Франції.
Очікується, що новий водневий Renault Master буде продаватися у версії H2-Tech вже у наступному році.
Світова прем’єра прототипу Master H2-Tech з нульовим рівнем викидів проводиться разом з HYVIA, спільним підприємством Renault Group і Plug, що займається водневою мобільністю.
Master H2-Tech отримав чи не найкращий запасу ходу у своєму сегменті – 700 км за технологією WLTP. Для повної перезарядки йому потрібно всього 5 хвилин при будь-якій погоді та сезоні року.
Передбачаються різні версії кузова та кабіни, що максимально адаптовані для найвимогливіших потреб виробникам кузовів, схваленим Renault Pro+.
Інноваційна розробка забезпечує надійність і продуктивність завдяки водневій архітектурі й зберігає як вантажну площу, так і корисне навантаження.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, подвійне живлення нового покоління на основі акумулятора та паливного елемента показало гарну енергоефективність, пропонуючи чималий запас ходу до 700 км WLTP та дивовижну за тривалість 5-хвилинну перезарядку.