Мова про замовлення на виробництво партії автомобілів з надбудовою у вигляді бортової тентованої платформи стандарту «ЄВРО+» на основі комерційного шасі Renault Master 350 з одинарною кабіною.
Коли виникає потреба розширення або ж оновлення автопарку компанії, що займається виконанням перевезень вантажів, не вимогливих до специфічних температурних умов, коли товар достатньо захистити від вологи або прямих сонячних променів, не обійтися без вантажних автомобілів з надбудовою у вигляді бортової платформи з каркасом-тент.
При цьому, незважаючи на відносну простоту конструкції, найважливішими вимогами, які озвучують зазвичай клієнти, стають терміни, якість пропонованих матеріалів і можливість довгострокового співробітництва.
Усе це замовнику було запропоновано в процесі обговорення технічного боку проєкту, в результаті чого клієнт вибрав шасі Renault Master з довжиною колісної бази L3, ідеального варіанту для монтажу полегшеної бортової платформи з каркас тентом.
Навряд чи варто зайвий раз зупинятися детально на технічних характеристиках «бази», оскільки саме комерційна лінійка бренду Renault в Україні вже давно серед лідерів сегмента.
Відносна доступність, висока якість і готовність до найрізноманітніших умов експлуатації, разом із прийнятною вартістю обслуговування, дозволили автомобілям французького бренду заробити репутацію надійної техніки, яка не підведе.
Своєю чергою, надбудова має повною мірою відповідати характеристикам шасі, як з технічного боку, так і в якісному плані.
Бортова платформа з тентом «ЄВРО+», виконана зі спеціальних алюмінієвих профілів, кріпиться до шасі болтовими з’єднаннями з демпферними елементами, тоді як для виробництва бортових стінок використані оригінальні анодовані алюмінієві профілі, що в підсумку дає змогу зробити всю конструкцію легше, а це означає додаткову вантажопідйомність.
Самі ж алюмінієві профілі з’єднані стиковим типом за допомогою пазів. Своєю чергою, каркас-тент виготовлено з заґрунтованого пофарбованого сталевого трубного каркаса, що дає змогу забезпечити захист від корозії, а сам тент виготовлено з тентової тканини щільністю 650 г/м2 , а до комплекту також входять люверси, петлі та митний трос.
Що стосується комплектації, то вантажний автомобіль оснащений габаритними і маркерними LED ліхтарями, пластиковими підкрилками, алюмінієвими бічними захисними пристроями і сходинкою для зручного доступу в кузов.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, крім цього платформа має додаткову стійку, а на даху кабіни для поліпшення аеродинаміки і зниження витрати палива змонтований спойлер.