П'ятниця, 02 серпня 2024 12:22

Розпочалися перші клієнтські випробування вантажівок Mercedes-Benz GenH2 Trucks

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Daimler Truck розпочинає початкові клієнтські випробування з п’ятьма вантажівками на паливних елементах в реальних умовах експлуатації.

В них беруть участь компанії Air Products, Amazon, Holcim, INEOS та Wiedmann & Winz.

Як один з найбільших у світі виробників комерційних автомобілів, Daimler Truck просуває екологічно чисті перевезення. Мета компанії — до 2039 року пропонувати на своїх основних ринках (ЄС-30, США, Японія) лише нові транспортні засоби з нейтральним рівнем викидів CO2 при русі.

Таким чином, технології на основі водню можуть стати оптимальним рішенням, особливо для дуже гнучких і особливо вимогливих застосувань у важких і далеких перевезеннях.

На шляху до декарбонізації транспорту Daimler Truck вступає в наступну фазу розробки своїх вантажівок на паливних елементах.

Після суворого етапу випробувань на випробувальному треку і дорогах загального користування вантажівки Mercedes-Benz GenH2 досягли останньої стадії розробки для розгортання в перших клієнтських автопарках.

Ці клієнти мають можливість отримати практичний досвід далеких перевезень на вантажівках на паливних елементах на ранній стадії, під час випробувального періоду тривалістю близько одного року.

З іншого боку, команда розробників Daimler Truck отримує цінну інформацію про реальну експлуатацію вантажівок, що працюють на рідкому водні, дізнається про специфічні вимоги клієнтів і може врахувати їх при розробці серійної продукції.

П’ять вантажівок GenH2 будуть задіяні в різних міжміських перевезеннях на конкретних маршрутах у Німеччині, таких як перевезення будівельних матеріалів, морських контейнерів або балонних газів.

Під час цих перших клієнтських випробувань транспортні засоби залишатимуться під безпосереднім наглядом і відповідальністю виробника.

Вантажівки заправлятимуться на спеціальних заправних станціях рідкого водню (sLH2) у Ворті-на-Рейні (земля Рейнланд-Пфальц), а в майбутньому також в районі Дуйсбурга (земля Північний Рейн-Вестфалія).

П’ять сідельних тягачів будуть використовуватися клієнтами для різних перевезень на далекі відстані протягом випробувального періоду.

Amazon використовуватиме GenH2 Truck у своїх логістичних операціях у Німеччині, Air Products – для перевезення балонних газів, Wiedmann & Winz – для морських контейнерів, Holcim – для логістики будівельних матеріалів, а VERVAEKE – логістична компанія INEOS – для перевезення ПВХ та вінілу.

Інженери-розробники Daimler Truck взяли за основу вантажівки GenH2 характеристики звичайної магістральної вантажівки Mercedes-Benz Actros з точки зору вантажопідйомності, дальності пробігу та продуктивності.

Вантажівки Mercedes-Benz GenH2, які використовуються в цих перших клієнтських випробуваннях, мають вантажопідйомність близько 25 тонн при повній масі автопоїзда (GCW) 40 тонн.

Два спеціальні баки для рідкого водню і потужна система паливних елементів від Cellcentric, спільного підприємства Daimler Truck і Volvo Group, забезпечують високу вантажопідйомність і великий запас ходу. Вони є центральним елементом вантажівки GenH2.

Система паливних елементів вантажівки GenH2 видає 300 кВт (2 x150 кВт), а акумуляторна батарея тимчасово забезпечує додаткові 400 кВт.

Ємність акумулятора, що становить 70 кВт-год, є відносно низькою, оскільки він не призначений для задоволення енергетичних потреб, а в основному вмикається для забезпечення ситуативної підтримки паливного елемента, наприклад, під час пікових навантажень при прискоренні або під час руху на підйомі з повним завантаженням.

Водночас відносно легка батарея дозволяє підвищити корисне навантаження. Вона підзаряджається шляхом енергії гальмування та надлишкової енергії паливного елемента.

Ключовим елементом складної стратегії експлуатації системи паливних елементів і акумуляторів є система охолодження та обігріву, яка підтримує відповідну робочу температуру всіх компонентів, забезпечуючи тим самим максимальну довговічність.

У передсерійній версії два електродвигуни розраховані на загальну потужність 2 x 230 кВт безперервної роботи та 2 x 330 кВт максимальної потужності. Таким чином, навантажувач GenH2 забезпечує крутний момент 2 x 1 577 Нм або 2 x 2 071 Нм.

Два баки для рідкого водню з нержавіючої сталі вантажівки GenH2 мають особливо високу місткість – 88 кг (по 44 кг кожен), що ідеально підходить для подолання великих відстаней. Система баків з нержавіючої сталі складається з двох труб, розташованих одна всередині іншої, які вакуумовано ізольовані та з’єднані одна з одною.

Daimler Truck віддає перевагу рідкому водню при розробці водневих двигунів. У такому агрегатному стані енергоносій має значно вищу щільність енергії. Як наслідок, можна перевозити більше водню, що значно збільшує запас ходу і забезпечує порівнянну продуктивність транспортного засобу зі звичайною дизельною вантажівкою.

За допомогою рідкого водню можна значно зменшити транспортні зусилля, а резервуари для рідкого водню також мають переваги з погляду вартості та ваги порівняно зі стисненим газоподібним воднем.

Таким чином, використання рідкого водню дозволяє збільшити корисне навантаження.

Це робить вантажівки Mercedes-Benz GenH2 так само придатними для гнучких і вимогливих перевезень на далекі відстані, як і звичайні дизельні вантажівки.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у вересні 2023 року Daimler Truck успішно продемонстрував це, коли прототип вантажівки Mercedes-Benz GenH2, допущений до руху по дорогах загального користування, завершив #HydrogenRecordRun, подолавши 1 047 км на одному баку з рідким воднем на борту.

 




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: