Генеральний директор Renault Group Лука де Мео назвав новий підрозділ «Tesla серед комерційних автомобілів». Renault та Volvo володіють 45% стартапу кожна. Ще 10% належать французькій транспортній компанії CMA CGM.
На думку партнерів, попит на комерційні автомобілі з нульовим рівнем викидів зростатиме на 40% в рік до 2030 року. І проєкт Flexis дозволить отримати з цього зиск. Перший із трьох анонсованих фургонів вийде 2026 року.
В його основу ляже індивідуальна скейтборд-платформа, яка «повністю змінить» загальноприйняте уявлення про фургон.
Це буде «вхідний фургон» для доставки «останньої милі», орієнтований на високу маневреність та ефективність використання простору. За обсягом внутрішнього простору він зрівняється з Renault Kangoo, за вантажопідйомністю — з більшим Renault Trafic.
Висока лінія даху та вузькі пропорції кузова забезпечать фургону радіус розвороту, як у суперміні B-сегменту. Інтер’єр спроэктований так, щоби максимально заощадити час водія.
За оцінками, кожні 30 секунд зекономлені при доставці — додатково 1% прибутку для логістичної компанії.
Очікується, що програмна платформа Flexis вивчатиме маршрути компанії-перевізника та враховувати зупинки для заряджання, щоб знизити навантаження на водія.
Всі фургони бренду будуть засновані на 800-вольтовій модульній скейтборд-платформі з можливістю швидкісної зарядки та двома акумуляторними блоками на вибір. До речі, батареї вони розділять з високопродуктивними електромобілями Alpine.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, спочатку фургони Flexis продаватимуть під брендом Renault Trucks. Також їх планують пропонувати іншим брендам як продукти «white label» (біла етикетка). Наразі стартап веде перемовини з Nissan, який продає Renault Kangoo як Townstar.