Середа, 03 квітня 2024 14:51

Scania представила нові електровантажівки

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Scania продовжує розширювати свою пропозицію вантажівок з акумуляторними батареями (BEV).

Зокрема, представлена більша кількість конфігурацій осей та альтернативних варіантів кабін, а також низка рішень з відбором потужності.

Дві версії електровантажівок EM C1-2 потужністю 210 кВт і 240 кВт, які зараз представлені, ідеально підходять для певних будівельних робіт, оскільки рівні потужності (285 к.с. або 326 к.с.) відповідають типовим специфікаціям вантажівок, що використовуються муніципалітетами.

EM C1-2 коротший за своїх більш потужних побратимів, що відкриває простір для акумуляторів та обладнання, такого як опорні лапи. 

Це ідеальний універсал для багатьох легких робіт, що поєднує малу вагу з високою потужністю, великим крутним моментом і плавною передачею потужності за допомогою двох передач.

Він оптимально підходить для роботи в міських умовах, але також підходить і для багатьох інших застосувань, наприклад, для різноманітних транспортних засобів, які муніципалітети використовують для технічного обслуговування.

На типовому розвізному автомобілі стоятиме позначка Scania 24 P (якщо йдеться про версію потужністю 240 кВт).

Батареї електричних вантажівок Scania розраховані на 1,3 мільйона кілометрів пробігу, що дорівнює терміну служби вантажівки.

А їхній вуглецевий слід становить приблизно третину від порівняльного галузевого показника, завдяки тому, що вони виробляються на безвуглецевій електроенергії на півночі Швеції.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Scania обрала літій-іонні батареї призматичної форми, які збираються в Сьодертельє в акумуляторні блоки ємністю 416 або 624 кВт-год, з вікнами заряду приблизно 83% корисної енергії.

 




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: