Незважаючи на те, що Європа залишається найбільшим ринком Mercedes-Benz для фургонів, на яку припадає 60 відсотків продажів сегменту у світі, попит на авто даного класу у США зростає.
Зазначається, що на платформі Van.EA будуть побудовані середні та великі за розміром фургони як для приватних, так і для комерційних клієнтів.
Автовиробник заявив, що він прагне досягти запасу ходу у 500 км за допомогою платформи VAN.EA-P, яка розроблена для VIP-шатлів.
Окрім того, пасажирські фургони матимуть автоматизоване водіння другого рівня, а автопілот третього рівня буде готовий вже до кінця десятиліття.
На жаль, німецький автовиробник все ще тримає у секреті назву та технічні характеристики новинки.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, відомо, що новий електричний комфортабельний фургон буде випускатись разом із електричним eSprinter на заводі у Південній Кароліні.