Новинка модельного ряду електричних вантажівок Volvo Trucks — Volvo FM Low Entry — це великотоннажна вантажівка, створена для виконання різноманітних перевезень у місті.
Крім того, це перша модель вантажівки Volvo, яка випускається лише з електричним приводом.
Низьке розташування сидіння і керма забезпечує водієві чудову оглядовість і можливість стежити за оточенням.
Завдяки чудовій оглядовості модель FM Low Entry отримала оцінку «П’ять зірок» за стандартом Direct Vision, який оцінює важкі транспортні засоби, що експлуатуються в Лондоні, і вступає в силу в четвертому кварталі 2024 року.
Вантажівка Volvo FM Low Entry дуже універсальна й може оснащуватися відповідно до вимог різних завдань із транспортування, як-от утилізація відходів, розвезення товарів чи будівництво.
Вантажівку створено на основі відомої моделі Volvo FM. Простору кабіну було опущено та зміщено вперед. Входити у вантажівку та виходити з неї дуже зручно завдяки низько розташованій підніжці й плоскій підлозі.
Такі особливості конструкції створюють ергономічне, комфортне та ефективне робоче середовище для водіїв у жвавих міських районах.
Нова вантажівка FM Low Entry спочатку продаватиметься в Європі, в Туреччині, а також в Австралії та Південній Кореї. Продаж почнеться в першому кварталі 2024 року, а виробництво — у другому кварталі 2024 року.
Разом із цією новою виключно електричною міською вантажівкою Volvo має в асортименті вісім моделей вантажівок з електроприводом.
У 2019 році Volvo Trucks стала першим у світі виробником, який розпочав серійне виробництво великотоннажних електричних вантажівок.
Тепер компанія має на меті, щоб у 2030 році 50 % від світового продажу нових вантажівок Volvo становили електричні моделі.
Головні особливості моделі Volvo FM Low Entry:
Оглядовість (у стандартній комплектації) відповідає оцінці «5 зірок» за стандартом Direct Vision для використовуваних у Лондоні транспортних засобів.
Вантажівку оснащено системою динамічного керування від Volvo, яка полегшує керування і знижує рівень вібрації.
Volvo FM Low Entry може бути адаптований тільки для водія, для водія та одного пасажира або для трьох пасажирів.
Оскільки 3 пасажирські сидіння розташовано в задній частині кабіни, пасажири знаходяться поза полем зору водія. Це мінімізує сліпі зони та сприяє чудовій оглядовості.
Численні особливості для покращення ергономіки, як-от низько розташована підніжка, плоска підлога та встановлені в продуманих місцях ручки для зручного входу в кабіну та виходу з неї.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вантажівка постачається з новою передовою системою оглядових камер Camera Monitor System.
Доступні два варіанти висоти (стоячи): спальна кабіна (1575 мм) і розширена/висока спальна кабіна (1945 мм).
Доступні конфігурації мостів: 4 X 2, 6 X 2, 6 X 4, 8 X 2, 8 X 4
Повна маса ТЗ: 19–32 т
Мотор: 330 кВт/год
Акумулятор: 360 кВт·год (4 акумулятори)
Запас ходу: до 200 км (запас ходу залежить від кількох факторів, як-от вага вантажу, стиль водіння, їздовий цикл, рельєф, температура тощо)
Заряджання: 250 кВт (постійний струм), 43 кВт (змінний струм)
Колісна база: 3900–6000 мм.