Це буде своєрідна лабораторією на колесах, яка допоможе перевірити технологічні інновації за трьома напрямками.
Це оптимізація енерспоживання та захист навколишнього середовища. Увага акцентуватиметься як на дослідженні аеродинаміки всього автомобіля, так й на енергоефективності всього процесу його збирання.
Другий важливий напрямок роботи - безпека. Інтеграція спеціального обладнання допоможе покращити виявлення вразливих учасників руху (пішоходів та велосипедистів).
І третій важливий аспект - ергономіка та комфорт на борту. Електрична вантажівка отримала повністю перероблену панель приладів, що разом з новим оснащенням полегшить водієві процес керування великовантажним автопоїздом.
Роботи проходитимуть у рамках спільного проекту DOLPIN, до якого крім Renault Trucks входять також низка партнерів. Це відомий виробник напівпричепів-рефрижераторів Lamberet; Safety Tech - Gauzy, велика міжнародна компанія, яка спеціалізується на рішеннях щодо забезпечення комфорту та безпеки водіння на вантажівках та автобусах.
А також - Лабораторія механіки рідин та акустики, Лабораторія механіки контактів та структур, яку контролює Національний інститут прикладних наук (INSA). Серед партнерів також Лабораторія соціальної та когнітивної психології під керівництвом Університету Клермон-Овернь.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, складання перспективної електровантажівки Renault Trucks почнеться вже цієї весни.