Машину протестували з навісним обладнанням – фронтальною косаркою для догляду за узбіччям. Перевірялася робота за низьких температур, з урахуванням різної топографії. Також звернули увагу на процес заправки на відповідних придорожніх станціях.
В основі експериментального автомобіля покладено модель U430 з доопрацьованим газовим двигуном, що розвиває 290 к. с. та 1000 Нм. За кабіною встановили чотири балони, у яких сумарно зберігається 14 кг газоподібного водню під тиском 700 бар. Балони об’єднані в два заправні модулі, з відповідними роз’ємами.
На даний час провадяться роботи зі збільшення запасу водню на борту, що має підвищити автономність роботи.
Водневий Unimog розроблений у рамках проекту WaVe, від німецьких слів Wasserstoff (водень) і Verbrennung (горіння).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, він започаткований два роки тому разом із 18 партнерами при фінансуванні Федерального міністерства економіки та захисту клімату Німеччини.