На електровантажівку Renault E-Tech D Wide з рефрижераторним кузовом встановили інноваційну систему завантаження-розвантаження. Ця розробка від ACTEMIUM (VINCI Energies) є чудовою альтернативою традиційним палетам та гідробортам.
Вантаж переміщається в кузові за карусельним принципом у спеціальних мобільних контейнерах, які можуть бути різного типу: звичайні, ізотермічні чи сітчасті. При під’їзді автомобіля до місця доставки той чи інший контейнер автоматично розвантажується на землю.
При цьому відпадає необхідність у багатьох звичних операціях: відкриття/закриття дверей, доступу водія в кузов і задіяння гідроборту. У результаті під час завантаження-розвантаження економиться до 30% часу.
Це не тільки прискорює доставку, але зменшує затори на дорогах, тому що автомобіль менше часу стоїть на проїзній частині.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, компанія Jacky Perrenot стане першим перевізником, який з 2024 почне експлуатувати електровантажівки Renault E-Tech D Wide з інноваційною системою навантаження/розвантаження.