Легендарний фургон, що з 1980 року вироблявся у різних серійних варіантах і модифікаціях тиражем понад 3 мільйони одиниць, нині на порозі чергового оновлення з небаченою досі ефективністю.
Розробники заявили про 21-процентне зменшення споживання в електричній версії та економію у добрих 1,5 л/100 км для версії з двигуном внутрішнього згоряння.
І хоча повноцінне зображення розробники тримають в таємниці до прем’єри, вони все-таки натякнули на кузов у формі Aerovan та нову гальмівну систему, що й забезпечать згадану економію споживання.
На недавніх шпигунських фото видно нову версію фургона, що оснащений стандартними розсувними бічними дверима.
Ймовірно, Renault запропонує ще й версію шасі з кабіною без надбудови, щоб покупці могли відправити такий Master на переобладнання та перетворення на автомобіль під свої потреби.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, виробничий майданчик змінюватися не буде. Як і раніше, фургони вироблятимуть на заводі в Батільї, де вже перепроєктовані потужності для виробництва новим та інноваційним способом.