Кабіна вантажівки успадкувала каркас свого попередника, однак зовнішній вигляд був цілковито оновлений.
З'явилися нові передні фари, в яких встановлено багато світлодіодів, а решітка радіатора відображає нещодавно впроваджений фірмовий стиль Isuzu, що має назву World Cross Flow.
Конструктори істотно розширили список систем, які забезпечують безпеку автомобіля та допомогу водію.
Новий Isuzu Forward може бути оснащений системою утримання смуги руху та системою аварійної зупинки руху EDSS (Emergency Driving Stop System), яка помічає раптове погіршення стану водія та екстрено зупиняє автомобіль в автоматичному режимі.
Датчик контролю світла від зустрічного транспортного засобу автоматично перемикає дальнє на ближнє. Моніторинг стану водія дуже швидко розпізнає його сонливість та одразу попередить його звуковим сигналом.
Крім того, до процесу пробудження приєднується кондиціонер – він автоматично видасть потужний потік холодного повітря.
Технологія розпізнавання дорожніх знаків за допомогою камери зчитує всі дорожні знаки, що вказують на обмеження максимальної швидкості і автоматично відображає інформацію на панелі приладів.
Завершує перелік безпечної електроніки система моніторингу сліпих зон (BSIS).
В кабіні з'явилася нова 7-дюймова приладова РК панель. Крім того, в салоні встановлене комфортабельне сидіння водія на пневмопідвісці, яке зараз застосовується у важких моделях Giga.
Під капотом вантажівки залишився дизель Isuzu 4HK1-TCH потужністю 177 кВт (240 к. с.), 6-ступінчаста коробка передач та пневматична підвіска шасі.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, повна маса вантажівки Isuzu Forward становить 8 тонн.