Зруйнована інфраструктура під час російської агресії підштовхнула до розробки особливих типів вантажних транспортних засобів і даний проект не є винятком.
Основним завданням виготовленого автомобіля є підвезення гарячого харчування в спеціальних термосах для населення постраждалих регіонів України та перевезення продуктів в різних температурних режимах.
Фургон побудований на базі шасі Isuzu NPR75 з подвійною кабіною в якій може розміститися до 7 осіб разом з водієм.
Сам кузов виконаний за без каркасною технологією з несучих сендвіч панелей, зовнішня та внутрішня сторона облицьовані армованим склопластиком з гелькоутовим покриттям, а термоізоляція забезпечується екструдованим пінополістиролом товщиною 50 мм.
Підлога також термоізольована та покрита нековзким наливним покриттям, а підрамник виконаний з спеціальних алюмінієвих профілів, що дозволяє зменшити вагу транспортного засобу та підвищити корисну вантажопідйомність.
Всередині фургону знаходиться багатоярусна система зберігання вантажу виконана з нержавіючої сталі.
Нижня частина складається з висувних шухляд розрахованих для надійного розміщення та фіксації термосів великого об’єму з їжею.
Шухляди розміщені на висувних направляючих що забезпечують плавність та легкість висування. В транспортному положенні шухляди фіксуються спеціальним замком.
Верхній ярус виконаний у вигляді стаціонарних полиць розміщених у 3 ряди. На полицях присутні петлі для фіксації вантажу та відкидні бортики висотою 150 мм.
Доступ до фургону забезпечується через задні двостулкові двері окантовані якісним гумовим ущільнювачем, що захищає вміст кузову від потрапляння пилу та вологи з навколишнього середовища. Двері закриваються імпортними накладними замками з нержавіючої сталі
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, підтримання необхідного температурного режиму у будь яку пору року забезпечується холодильно-опалювальною установкою Thermo King c350emax30.