Водій оцінить новий, 12-дюймовий цифровий щиток приладів, а також додатковий сенсорний дисплей інформаційної системи Android Automobile. На останній можуть виводитись дані з навігаційної системи, а також зображення з камер.
Також пропонується регульована в трьох площинах рульова колонка – її положення легко налаштовуються педаллю на підлозі. Багатофункціональний кермо може бути обшите шкірою, так само як панель приладів та крісла.
Колірна гама облямівки або сіра, або чорно-червона, а для електровантажівок – синьо-червона.
Вантажівки 2024-го модельного року також отримають низку нових систем допомоги водієві. Так, на машинах для важких умов експлуатації з’явиться ефективна система екстреного гальмування.
Для покращення оглядовості можна встановити до п’яти камер, у тому числі біля сідлово-зчіпного пристрою. Водій автоматично отримує інформацію про падіння тиску в шинах тягача та причепа, так само як і про перевищення швидкості, яку контролюють радари з урахуванням дорожніх знаків. Пропонується також air bag у парі з преднатягувачами пасків безпеки.
Особливу увагу звернено на підвищення паливної економічності. Для цього вантажівки Renault Trucks можна замовити із системою Optivision Map Based, яка підлаштовує роботу трансмісії з урахуванням топографії місцевості.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, знизити експлуатаційні витрати допоможе і система керування автопарком Optifleet з пакетами Cheсk та Map, що входить до стандартної комплектації машин на електротязі.