Акумуляторна вантажівка Scania P 25 потужністю 230 кВтг використовується баварським логістичним гігантом ARS Altmann Automobillogistik у розвізних перевезеннях.
Вона поєднується з надбудовою та причепом Kässbohrer, що забезпечує просте, безпечне та швидке навантаження та розвантаження автомобілів.
Ця вантажівка може перевозити до восьми автомобілів, не будучи надто довгою або надто високою. При загальній масі автопоїзда до 42 тонн (максимально допустима в Німеччині) електрична Scania може бути повністю заряджена менш ніж за 90 хвилин за максимальної потужності 130 кВтг (CCS 2).
Це означає, що при транспортуванні автомобілів з виробництва на склад акумулятор вантажівки може бути заряджений до 100% у процесі розвантаження та навантаження у пункті призначення. Потім наступний рейс починається знову із повним зарядом батареї.
Як відзначають у компанії Scania, багато в чому ARS Altmann є ідеальним покупцем електричної вантажівки. Як і у Scania, вона має масштабну та амбітну корпоративну стратегію сталого розвитку — досягти нульового рівня викидів вуглекислого газу до 2030 року.
За словами директора з продажу вантажних автомобілів Scania у Німеччині та Австрії Крістіана Хоттгенрота, компанія підтримує клієнтів рішеннями виключно для електромобілів, а також необхідною зарядною інфраструктурою та послугами.
Таким чином Scania пропонує широкий спектр послуг для успішного переходу на електромобілі.
Один із перших водіїв нової вантажівки Манфред Ракоці, каже, що перші враження від вантажівки приголомшливі: «керованість дуже хороша, і в порівнянні з дизелем вона жива».
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, слід нагадати, що під час заходу Scania Winter у норвезькому Трюсілі, Scania вперше продемонструвала подовжену кабіну. Ця версія, що отримала позначення XL, буде доступна для всіх вантажівок моделей R і S як на кабінах Highline, так і на версіях зі стандартним дахом.