В основі моделі, що отримала назву E-Transit Courier, лежить модульна архітектура, спеціально розроблена інженерами «Форд» для неї та «паркетника» Puma. Обидва ці автомобілі випускатимуть на потужностях заводу компанії в Румунії (місто Крайова).
Новий «хлібовоз» Ford може похвалитися наявністю великого вантажного відсіку, а також збільшеними габаритами кабіни. Ширина машини склала 1220 мм, що дозволило вмістити в ній відразу два європіддони.
Об’єм вантажного відсіку, заявлений автовиробником, становить 2,9 кубічних метрів, а максимальна вантажопідйомність моделі становить 700 кг.
Що стосується тяги, то E-Transit Courier використовує один електродвигун на передній осі потужністю 136 к.с.
Місткість акумулятора Ford не розкриває, але стверджує, що його можна заряджати напругою до 100 кВ, а десяти хвилин зарядки достатньо для того, щоб подолати близько 87 кілометрів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, очікується, що докладніша інформація про технічні характеристики моделі стане відома найближчим часом. Приблизно тоді має відбутися і її офіційний дебют.