Субота, 08 квітня 2023 12:10

MAN eTruck пройшов випробування в умовах полярної зими

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, з грудня до березня компанія MAN проводила випробування своєї електровантажівки в суворих зимових умовах на півночі Швеції.

MAN eTruck щодня проїжджав від 600 до 800 км та довів, що може без проблем пересуватися по льоду, снігу та при температурах до -40ºС.

Функції водіння та запас ходу, кондиціювання повітря та режим зарядки «були в центрі уваги тисяч успішних тестових кілометрів на електротязі в арктичних умовах».

Як розповіли в компанії, 30 інженерів-випробувачів працювали в умовах полярної зими з морозом, хуртовиною та всього кількома годинами денного світла протягом приблизно чотирьох місяців, щоб довести новий MAN eTruck до готовності до серійного виробництва.

В процесі вони протестували загальне управління енергоспоживанням, охолодження та управління температурою акумуляторних батарей, взаємодію та управління компонентами трансмісії.

Також тестувалася поведінка зарядки в екстремальних зимових умовах, на чотирьох прототипах, які мали різні акумулятори, електродвигуни, трансмісії, осі та осі пізніх серій.

Автовиробник із Мюнхена заявив, що зимові тести були лише початком серії численних випробувань транспортних засобів та компонентів, які дозволять «довести до пуття» новий MAN eTruck до виходу на ринок.

Акумулятори повинні довести свою стійкість до відкритого вогню, занурення у воду та вільного падіння на землю.

Окремі компоненти, а також весь автомобіль повинні пройти жорсткі краш-тести, а також вимірювання шуму та випробування на електромагнітну сумісність – це лише деякі з численних перевірок які підготують вантажівку до серійного виробництва.

Крім того, новий eTruck подолає багато сотень тисяч кілометрів безперервної експлуатації дорогами Європи.

На додаток до зимових тестів, програма також включає так звані «випробування на гарячій землі» на півдні Іспанії при зовнішній температурі значно вище +40 ºС і сильному сонячному випромінюванні.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, воно нагріває компоненти до межі і висуває дуже специфічні вимоги до контролю температури двигуна, акумуляторів, системи керування зарядкою, а також компонентів трансмісії.

 




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: