Зазначається, що одним із найважливіших пунктів у контрольному списку програми випробувань водневої вантажівки Mercedes-Benz був перетин перевалу Бреннер, який вважається однією з головних артерій вантажних перевезень у Європі.
Тільки у 2019 році автомобільним транспортом було перевезено близько 40 млн тонн вантажів цим транзитним маршрутом, розташованим на висоті до 1370 метрів на кордоні між Австрією та Італією. Це відповідає майже 2,5 млн вантажівок на рік.
Під час тижневих випробувань інженери Daimler Truck неодноразово перетинали перевал Бреннер на Mercedes-Benz GenH2 з типовим навантаженням, на 120-кілометровій ділянці шосе між Больцано та Інсбруком. Зазначається, що в ході даних тестів єдиними викидами була водяна пара.
Місто Больцано в Італії слугувало базою, оскільки в ньому знаходиться воднева заправна станція, якою керує H2 South Tyrol. Крім того, топографія навколишньої місцевості ідеально підходить для ретельних експлуатаційних випробувань системи паливних елементів на різних висотах. Одним із яскравих моментів випробувань стало піднесення тягача на гору Пенсер-Йох на висоту 2211 метрів.
Результати першої програми висотних випробувань щодо взаємодії паливних елементів та акумуляторів у складній топографії, а також перспективна стратегія експлуатації на маршруті Бреннера наразі враховуються при подальшій розробці серійного автомобіля. Наступного року заплановано ще кілька тест-драйвів у гористій місцевості.
Виробник заявив, що чітко визначив свій стратегічний курс і послідовно дотримується подвійної стратегії в електрифікації свого портфоліо з використанням як акумуляторних електричних, так і водневих приводів.
Вантажівка Mercedes-Benz GenH2 розроблена спеціально для гнучких і вимогливих додатків у важливому сегменті великовантажних та далекомагістральних перевезень. Ціль розробки - дальність пробігу 1000 км і більше. Запуск серійного виробництва заплановано на другу половину десятиліття.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на думку дослідників з Інституту Фраунгофера, вантажівки на водневих паливних елементах втратили свої колишні переваги в дальності пробігу та швидкій заправці і, ймовірно, залишаться неконкурентоспроможними порівняно з акумуляторними електромобілями.