Ключі від машин вручали в штаб-квартирі Miele, в місті Гютерло, особисто генеральний директор Volkswagen Commercial Vehicles - Карстен Інтра і член правління з маркетингу та продажу – Ларс Краус.
Фургони для Miele мають індивідуальну комплектацію - систему стелажів у вантажному відсіку і розкладний столик на центральній консолі в кабіні. Машини будуть використовуватися службою підтримки клієнтів не тільки в Німеччині, але також і Австрії, Великій Британії, Іспанії та Норвегії.
Зазначимо, що Miele купує фургони у Volkswagen вже не один десяток років, починаючи з легендарного первістка - моделі T1.
ID.Buzz Cargo є першим серійним розвізним Volkswagen, розробленим з самого початку як електромобіль. Машина дебютувала нинішньої весни, а вже восени перемогла в престижному конкурсі International Van of the Year 2023 («Міжнародний фургон 2023 року»).
Зовнішність моделі вирішена в дусі моделі T1 - це і V-подібна носова частина, і округлі форми з характерними пропорціями. Кузов відмінно опрацьований за аеродинамікою: коефіцієнт Cd дорівнює всього 0,29.
За габаритної довжини 4712 мм колісна база досягає 2988 мм, що забезпечує хорошу місткість - у вантажному відсіку об'ємом 3,9 м куб. спокійно поміщаються два європалети.
Під підлогою розміщуються батареї корисною ємністю 77 кВт.год (повна ємність - 82 кВт.год), які живлять 150-кілловаттний електромотор. Привід здійснюється на задні колеса. Запас ходу сягає 400 км (цикл WLPT).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, максимальна швидкість - 145 км/год. Зарядити батареї можна або змінним струмом (до 11 кВт), або постійним (до 170 кВт). В останньому випадку «наповнення» акумуляторів з 5 до 80% ємності займає всього 30 хвилин.