В якості основи в усіх трьох випадках використано авто марки ISUZU NPR-75L-K, оснащене 4-циліндровим, 4-тактний двигуном, потужністю 155 к.с, механічною коробкою передач. Авто мають колісну формулу 4х2.
На шасі встановлені фургони із шаром термоізоляції. У якості матеріалу для каркасів використаний сталевий гнутий профіль та сталеві труби з прямокутним поперечним перетином. Зовнішня обшивка фургонів – металокомпозитний матеріал, внутрішня обробка – алюмінієвий лист з рифленою насічкою. Товщина термоізолюючого шару становить не менше 40 мм.
Фургон у всіх трьох машинах складається з двох відділень:
пасажирське відділення. Призначено для перевезення ремонтної бригади і розташовується в передній частині фургона;
технологічне відділення. Має трохи більші розміри в порівнянні з пасажирським, розташовується в задній частині фургона та призначене для транспортування необхідного робочого обладнання, матеріалів та виконання різних слюсарних, збірних робіт, а також інших технологічних заходів.
Термоізоляційний прошарок передбачено в обох відділеннях фургона.
Пасажирське відділення оснащено 2 сидіннями з ременями безпеки для розміщення на них 4 членів робочої бригади. Загальна пасажиромісткість у кожної машини водоканалу становить 6 чоловік плюс водій. Опори у сидінь у відділенні для бригади виконані у вигляді містких рундуків, які можуть використовуватися для перевезення особистих речей співробітників або додаткових одиниць робочого інструмента і матеріалів.
Також передбачений стаціонарний стіл, спинки для сидінь в парному виконанні, є вікно що відкривається, яке може бути використане в якості аварійного виходу в разі потреби. Крім цього, в стелю вмонтовано аварійний люк. В наявності також освітлювальна система, опалювальний агрегат, що дозволяє безперешкодне використання АВМ в зимовий час.
Основний вхід в пасажирське відділення – відкидні двері в передній частині фургона по правому борту. Вхід оснащений стаціонарними сходами, обшитими листовим, рифленим алюмінієм. Обшивка статі – вологостійка фанера з обробкою гумовим покриттям.
Також в даному відсіку передбачена сигналізація та двосторонній зв’язок з водійської кабіною.
Технологічний відсік має вхід з тильної сторони фургона, оснащений двостулковими відкидними дверима та висувною драбиною, що витягується в разі потреби з-під днища фургона. У технологічному відсіку є наступні види стаціонарного обладнання:
верстак з лещатами;
стелаж з полицями для оснащення і матеріалів;
опалювальний автономний пристрій.
Як передає SpecMachinery.com.ua, також, в фургонах вмонтовані технологічні ніші. В одному з них – це ніша для бензинового генератора, окрема ніша для гідравлічного обладнання та ніша для великогабаритного інструмента (ломи, лопати та інше). У двох інших АВМ є ніші, призначені для робочих інструментів, обладнання, огороджувальних пристроїв і робочих матеріалів.
Ніші у всіх випадках мають окремі двері з можливістю відкривання зовні авто, надійні замки, що запобігають відкриванню під час руху і зручні конструктивні особливості, з доступом до них з боку обслуговуючого персоналу.