Замовлення, яке розмістив у виробництво багаторічний партнер компанії, холдинг АВТЕК, передбачало виробництво вантажного автомобіля з надбудовою у вигляді ізотермічного фургона на базі шасі автомобіля FOTON.
Однією з найпоширеніших і найбільш затребуваних модифікацій вантажного автомобіля у клієнтів, коли йдеться про перевезення продуктів, є ізотермічний фургон.
Подібний кузов ідеально підходить для виконання логістичних завдань, щоб доставити зі складу до точки реалізації продукти, яким потрібен особливий температурний режим під час перевезення.
Тоді, коли умов і ступеня захисту для вантажу, що забезпечуються звичайною бортовою тентованою платформою або фургоном недостатньо, саме ізотермічний фургон із холодильною установкою є найкращим рішенням.
Як шасі, яке стало основою для виробництва, було обрано автомобіль FOTON AUMARK BJ 1088. Цей бренд вже давно представлений на ринку вантажної та комерційної техніки і в своєму ціновому сегменті є одним з оптимальних варіантів, коли потрібен доступний, і в той же час, якісний автомобіль.
Завдяки своїм технічним характеристикам, таким як вантажопідйомність на рівні 4 000 кг, а також колісній базі довжиною 3360 мм, ця модель чудово підходить для роботи як на заміських маршрутах, так і в умовах міста.
Сам фургон виготовлено з панелей завтовшки 50 мм з пінополістиролом як термоізолятором, що забезпечує надійну ізоляцію продуктів, що перевозяться, від температури за бортом, а сам кузов забезпечує 16,46 м3 корисного об’єму.
Внутрішня і зовнішня обшивка являє собою армований ровінговою тканиною склопластик з додатковим гелькоутовим покриттям. Усередині фургон має внутрішню відбортовку з алюмінієвого профілю і обрамлення алюмінієвим куточком 40*40 мм.
За підтримання необхідної температури відповідає холодильне обладнання моделі V300 MAX 50, що забезпечує температурний режим від 0 ºС до +5 ºС.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, для оптимізації часу необхідного на завантаження і вивантаження фургон оснащений гідробортом DHLMA вантажопідйомністю 1000 кг.