Група PSA продовжує електрифікувати всю лінійку комерційних автомобілів, представивши новий електричний фургон Peugeot e-Boxer, який пропонує ті ж вантажні можливості, що і бензинова версія. Новий акумуляторний e-Boxer зберіг всі доступні розміри і корисне навантаження, притаманні його старшому братові з двигуном внутрішнього згоряння. Відповідно, корисне навантаження e-Boxer - до 1890 кг і обсяг кузова - від 8 до 17 кубометрів, в залежності від виконання.
Фургон e-Boxer потужністю 90 кВт (122 к.с.) і з крутним моментом 260 Нм пропонується на вибір з двома варіантами батарей - 37 кВт-год та 70 кВт-год, що забезпечують діапазон дальності дії 200 та 340 км, відповідно. Втім, обидва заявлених діапазони є WLTP і все ще знаходяться в стадії тестування.
Для підзарядки Peugeot також має два варіанти. У першому випадку, це зарядка змінним струмом потужністю до 22 кВт, яка дозволяє поповнити за 5 годин заряд батареї 37 кВт-год або за 9 годин батареї 70 кВт-год. У іншому варіанті, це швидка зарядка за допомогою CCS на зарядній станції потужністю 50 кВт, де обидва варіанти батарей заряджаються до 80% приблизно за годину.
Заснований на трьох колісних базах (3 м, 3,45 м і 4,04 м), панельний фургон випускається в п'яти варіантах виконання, що відрізняються довжиною (від L1 до L4) і висотою (від H1 до H3). Крім того, e-Boxer випускається також у вигляді шасі з однорядною кабіною довжиною L2, L3 і L4, шасі з дворядною кабіною довжиною L3 і шасі-платформу з одинарною кабіною (L3 і L4). Варіанти довжиною L1 і L2 оснащені батареєю 37 кВт-г, а довжина L3 і L4 мають батарею 70 кВт-г.
Peugeot запустить e-Boxer на європейському ринку в четвертому кварталі 2020 року. Модель буде вироблятися на італійському заводі в Каль-ді-Сангро і електрифікуватиметься компанією-партнером Bedeo. Французький бренд поки не уточнив ціни на новий e-Boxer.