Bollinger Motors, американська компанія зі штаб-квартирою недалеко від Детройта, заявила про свої плани з виробництва і продажу повністю електричного вантажного шасі з кабіною. Bollinger B2CC стане першим подібним шасі для вантажних автомобілів вантажопідйомністю до трьох тонн. Його побудують на запатентованій повнопривідній базі E-Chassis, доступній в двох і чотирьохдверній конфігурації кабіни і в декількох колісних базах різної довжини.
Шасі B2CC засноване на платформі пікапа Bollinger B2, який виробник представив в жовтні минулого року, і який повинен скласти конкуренцію надпотужним пікапам Rivian, Ford, GM і Ram. Також як у пікапа Bollinger B2, на Bollinger B2CC встановлюватимуть два електричних двигуна, що видають сумарну потужність 614 кінських сил і здатні прискорити автомобіль з нуля до 96,5 км/год за 4,5 секунди.
Виконавчий директор компанії Роберт Боллінгер повідомив, що двомоторний вантажний автомобіль з акумуляторною батареєю потужністю 120 кВт-год може похвалитися вантажопідйомністю 2268 кг. Це менше в порівнянні з Isuzu Class 3 FTR, вантажопідйомність якого становить до 3175 кг, але дещо більше, ніж у Ford Super Duty F-350.
B2CC також отримає гідравлічні антиблокувальні гальма (ABS), електронний контроль тяги, електронний контроль стійкості, гідравлічний підсилювач керма, гідропневматичну підвіску, що сама вирівнюється, незалежну передню і задню підвіску. Крім цього, вантажне шасі матиме вбудований зарядний пристрій і інвертор на 10 кіловат, а також повне управління системою живлення, що налаштовується для конкретного застосування в автомобілі, і інтегровану систему управління температурним режимом.
Bollinger планує, що шасі В2CC з одне і дворядною кабіною буде доступно в кінці наступного року.