Фактично в Ford побудували абсолютно нову машину, надавши їй зовнішню схожість зі звичним пікапом. У якості силового агрегату використаний 3,5-літровий турбований V6 з сімейства EcoBoost, який використовується також на екстремальному Ford F-150 Raptor та суперкарі Ford GT. При цьому місце розміщення мотора змінено: двигун зміщений всередину колісної бази для поліпшення розподілення ваги.
Крім того, пікапу помітно змінили підвіску, застосувавши повністю незалежну схему: задній міст поступився місцем багаторичажці. Ходи підвіски, до слова, складають 280 мм. Ефективно зупинятися гоночному Ford Ranger допоможуть гальмівні механізми Brembo з шестипоршневими супортами.
До середини нинішнього року компанія побудує три екземпляри гоночних пікапів, які візьмуть участь у вищому дивізіоні південноафриканської серії South African Cross Country Series. До слова, до того моменту, як гонщики пересядуть на новинки, їм доведеться їздити на нинішніх пікапах - з п'ятилітровим V8 від «Мустанга» і повноцінним заднім мостом.
А в 2021 році на ринок має вийти нове покоління цивільного пікапа Ford Ranger. І не виключено, що деякі рішення, реалізовані на гоночному снаряді, будуть застосовані і на стандартному пікапі, хоча поява на ньому повністю незалежної підвіски все ж малоймовірна. Однак турбований V6 в Ford цілком можуть задіяти - наприклад, для топової модифікації Ranger Raptor.