Ця технологія значно підвищує стійкість вантажівки та покращує показники розгону і гальмування на слизьких дорогах.
Завдяки швидкому відгуку електродвигунів функція Active Grip миттєво контролює силу, що виникає між колесами, що обертаються, і дорогою, запобігаючи їх пробуксовці.
Випробування Volvo FH Electric із вантажним напівпричепом на слизькій дорозі показали, що Active Grip помітно покращує ефективність розгону на 45%.
Ймовірність виникнення заносу контролюють численні датчики. Система керування автомобілем дає команду електродвигунам та іншим вузлам вантажівки з огляду на дорожню поверхню. Це допомагає водієві утримати автомобіль на дорозі.
Нова функція дозволяє знизити ризик складання напівпричепа і зменшує надмірну прокручування рульового колеса під час руху без вантажу.
Нова система безпеки підвищує ефективність гальмування, оскільки може виконувати контрольоване рекуперативне гальмування без використання АБС. Збільшення тривалості циклів рекуперації енергії покращує плавність гальмування та підвищує економічність.
Функція Active Grip Control доступна для важких електричних вантажівок Volvo FH, Volvo FM та Volvo FMX, зайнятих у регіональних перевезеннях та будівельній галузі.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, адаптована версія цієї функції буде доступна на вантажівках із дизельними або газовими двигунами.