Нещодавно компанія DENSO почала постачання датчиків співвідношення повітря / паливо для оснащення передового трьохциліндрового двигуна Drive E провідного європейського автовиробника.
Новаторська концепція
З метою оптимізації конструкції двигуна компанія Volvo, поряд з деякими іншими автовиробниками, розпочала роботу над створенням єдиної архітектури двигуна для широкого модельного ряду автомобілів. Для виконання цього завдання треба було розробити гнучку концепцію, однаково придатну і до компактних, і до габаритних автомобілів, оснащеним як бензиновими, так і дизельними двигунами, що відповідають різним екологічним вимогам.
Завдяки репутації виробника інноваційних компонентів найвищої якості компанія DENSO була обрана Volvo в якості постачальника датчиків співвідношення повітря / паливо. Високоякісний датчик, що забезпечує підвищену точність і володіє надійною конструкцією, відрізняється тривалим терміном служби і високими робочими характеристиками.
Датчик також дозволяє виявляти пропуски запалювання, швидко виявляє відхилення в роботі циліндра і дозволяє оптимізувати процес управління двигуном. Крім того, він забезпечує перехід двигуна на режим управління з замкнутої зворотним зв'язком протягом 7 секунд після холодного пуску, що призводить до зниження викидів шкідливих речовин і допомагає Volvo забезпечувати відповідність власних рішень, що змінюються екологічним стандартам по всьому світу.
Технологія лямбда-зондів DENSO
Компанія DENSO почала виробництво лямбда-зондів в 1977 році і з тих пір стала одним з лідируючих світових постачальників цих компонентів - кілька сотень мільйонів даних пристроїв DENSO вимірюють склад паливо-повітряної суміші в автомобільних двигунах по всьому світу. Компанія DENSO виробляє лямбда-зонди наступних типів:
- датчики кисню (триггерного типу), циліндричні і плоскі;
- датчики співвідношення повітря / паливо (широкосмуговий сигнал лінійного типу), циліндричні і плоскі;
- титанові датчики.
У 1996 році компанія DENSO анонсувала датчик співвідношення повітря / паливо, що забезпечує лінійний сигнал, що дозволяє кількісно визначати концентрацію кисню в будь-яких умовах. Датчик ефективний для самого широкого діапазону складів паливо-повітряної суміші і дозволяє блоку управління двигуна максимально ефективно коригувати склад суміші.
Друге покоління плоских датчиків співвідношення повітря / паливо від компанії DENSO з'явилося в 2000 році. Цей тип датчика має безліч модифікацій і варіантів виконання. Всі ці варіанти отримали вбудований підігрівач і чутливий елемент для високої швидкості реагування, відрізняються коротким періодом підготовки до роботи і забезпечують додаткові можливості діагностування двигуна (виявлення пропуску запалювання в циліндрі).
Прагнення бути кращими
«Ми пишаємося тим, що компанія Volvo обрала DENSO в якості ексклюзивного системного постачальника компонентів для двигунів нової лінійки, - розповідає Еббо Руйтер (Ebbo Ruiter), інженер з впровадження компанії DENSO. - Це партнерство є ще одним підтвердженням того, яким чином, завдяки нашій культурі дослідницької та проектної роботи, створюються по-справжньому революційні розробки, що розширюють присутність компанії DENSO на ринку, при цьому без будь-якої шкоди якості та надійності ».