В тому числі - для техніки сільськогосподарського призначення. І не випадково ця новинка була показана на виставці Agritechnica 2023, що нещодавно пройшла в Ганновері.
А на проведеній ще навесні виставці Interalpin 2023 передовий силовий агрегат демонструвався поряд з гусеничним ратраком Kassbohrer PistenBully 800.
В основі двигуна H4576 лежить дизельний двигун D3876. З ним уніфіковано близько 80% компонентів: картер, колінчастий вал, шатуни, система охолодження та змащення, включаючи насоси, масляний піддон та фільтр.
Одна з головних змін - збільшення діаметра циліндрів зі 138 до 145 мм за збереження колишнього ходу 176 мм. У результаті робочий об'єм піднявся з 15,3 до 16,8 л. Це пов'язано з меншою питомою потужністю водню.
Проте новий агрегат розвиває 500 к. с., що еквівалентно 12,4-літровому дизельному мотору D2676.
Двигун H4576 отримав нові магістралі та водневі форсунки низького тиску (40 бар), а також нові поршні, систему керування та інший турбокомпресор, що покращує динаміку та паливну економічність.
Також доопрацьовано систему очищення вихлопних газів, яка зводить до мінімуму викиди оксиду азоту (NOx). У результаті водневий силовий агрегат відповідає нормам EC Stage V та стандартам автомобілів з нульовим шкідливим викидом - Zero Emission Vehicle (ZEV).
Зазначимо, що ще у 1996 році на виставці комерційних автомобілів у Ганновері було показано водневий міський автобус MAN SL 202, з переробленим газовим двигуном.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, новий силовий агрегат H4576 розроблений як біпаливний, а тому може працювати не тільки на водні, а й на дизелі, а також HVO.