За умовами угоди, власником 100% акцій ЗАТ «Рено Росія» став уряд Москви, а 67,69% акцій «АвтоВАЗ» – державне підприємство НАМІ, що розробляло проєкт автомобіля Aurus. Власником решти акцій «АвтоВАЗ» залишається корпорація «Ростєх».
При цьому Renault отримала шестирічний опціон на зворотний викуп своєї частки в «АвтоВАЗ», якщо захоче повернутися.
В Тольятті тепер планують випускати тільки «Лади», а на московському заводі збираються відновити виробництво автомобілів під брендом «Москвич».
Основним партнером відродженого заводу «Москвич» стане КамАЗ. На першому етапі буде організовано виробництво класичних автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння, а в перспективі – й електромобілів, стверджується на сайті мерії Москви.
Російський ринок був другим за величиною для Renault. Наприкінці 2021 року компанія оцінювала свій бізнес у країні в $2,4 млрд. Близько десятої частини свого виторгу французький автовиробник отримав від продажу в Росії.
11 березня Bloomberg написав з посиланням на джерела, що Renault не хоче рвати зв'язки з Росією, боячись націоналізації «АвтоВАЗу».
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, але трохи менше аніж за два тижні — 23 березня — французький концерн все ж офіційно оголосив про припинення роботи заводу в Москві та про те, що розглядає доступні варіанти щодо частки в «АвтоВАЗі».