Як розповіли SpecMachinery.com.ua в компанії, 2021 рік став для бренду Mercedes-Benz найуспішнішим за всю історію «АвтоКапітал» в Україні – 2857 легкових та 557 малотоннажних комерційних автомобілів Mercedes-Benz було передано покупцям. Крім того, найуспішнішим минулий рік став і для підрозділу сервісного обслуговування – продажі запасних частин та аксесуарів також оновили свій рекорд.
Ситуація у сегменті комерційних автомобілів складалася сприятливо для Mercedes-Benz. У 2021 році продажі Mercedes-Benz в сегменті легких комерційних автомобілів (557 одиниць) зросли на 19%, перевищивши рекорд, встановлений у 2019 р.
Завдяки оновленню V-Класу та Vito, а також стабільному попиту на Sprinter у різних модифікаціях, бренд суттєво покращив конкурентні переваги на ринку легких комерційних автомобілів. Провідними факторами зростання минулого року стали нові комплексні рішення у різних сегментах (включаючи різні кузовні надбудови та модифікації, фінансування та страхування) та збільшення продажів корпоративним клієнтам. Преміальний мінівен V-Класу (160 одиниць) став лідером ринку серед люксових комерційних автомобілів.
«Інноваційне третє покоління Sprinter незмінно має високий попит і в 2021 році продемонструвало значне зростання продажів у порівнянні з конкурентами, а також власним результатом минулого року. V-Клас і Vito також користуються популярністю серед українських покупців. Як основне своє завдання ми бачимо пропозицію преміальних транспортних рішень, надійних автомобілів з широкими можливостями індивідуалізації, які відповідають очікуванням та запитам клієнтів. Ми досягли найкращих результатів продажів і це дозволяє нам увійти в новий рік з глибокою впевненістю в подальших успіхах на ринку», – коментує генеральний директор компанії «АвтоКапітал» Валерій Анохін.
У 2021 році сфера сервісного обслуговування була пріоритетним напрямом. Це дозволило завершити рік із рекордними показниками з продажу запасних частин, при цьому було досягнуто динаміки продажів у розмірі 10% до 2020 року, а в абсолютному вираженні показник продажів є рекордним починаючи з 2014 року.
Крім того, на 16% збільшилася кількість автомобілів, що здійснили обслуговування в офіційній дилерській мережі. Провідну роль відіграли програми "Преміум Сервіс" та "Преміум Сервіс Плюс", які дозволили клієнтам суттєво економити на обслуговуванні. Також значною віхою стали пакетні пропозиції щодо діагностики, сформовані за найбільш популярними запитами клієнтів.
На додаток до існуючих, у якості пілотного проєкту було запущено програму "Спринтер Про", яка сприятливо вплинула на рівень лояльності клієнтів до сервісної мережі Mercedes-Benz. Всі ці програми залишаться актуальними і у 2022 році.
Дилерська мережа Mercedes-Benz в Україні знаходиться на шляху якісного розвитку із застосуванням нової концепції автомобільного рітейлу MAR2020 (Modern Architecture at Retail), що передбачає цілий спектр різних технологій та рішень не тільки в сучасній архітектурі дилерського центру, але й у новому підході до процесу преміального обслуговування клієнтів.
У рамках нової концепції на даний момент ведеться будівництво новітнього інноваційного центру в Києві та активно здійснюється процес діджиталізації всіх робочих процесів.
У першому півріччі планується запуск конфігуратора – цей інструмент дасть можливість потенційним клієнтам самостійно скласти комплектацію обраного ними автомобіля та дізнатися його вартість, не виходячи з дому.
Окрім цього, значних зусиль було докладено для підготовки дилерської мережі до виведення суббренду Mercedes-EQ. Дилерська мережа компанії «АвтоКапітал» налічує на сьогодні 17 центрів з продажу автомобілів легкового та комерційного сегментів, з яких 12 отримали ліцензії на продаж електромобілів, а також 6 спеціалізованих центрів з продажу та сервісу вантажної техніки.