Водночас TRATON скоротить інвестиції в традиційні приводи, щоб вони становили менше однієї п'ятої частини її розробки продукту в 2025 році, тому на той час частка розробки продуктів, призначених для електричної мобільності, подвоїться.
«TRATON робить явний акцент на електричних вантажівках. Цей перехід не відбудеться відразу. Він буде поступовим, стійким і відповідним необхідному розширенню мережі. Якщо немає зарядної інфраструктури, вона не буде працювати », - стверджує Маттіас Грюндлер, генеральний директор TRATON SE.
Бренди TRATON GROUP вже поставили конкретні цілі на 2025 і 2030 роки. Наприклад, електромобілі складуть близько 10% продажів європейського підрозділу Scania в 2025 році, а половина нових автобусів MAN також буде оснащена системою електроприводу до тієї ж дати. До 2030 року кожен другий автомобіль, який продається Scania, матиме електричне живлення, і принаймні 60% вантажних автомобілів MAN і 40% далекомагістральних вантажівок матимуть нульовий рівень викидів.
Коли мова заходить про альтернативні приводи, основну увагу TRATON приділяє електромобілям на акумуляторних батареях, хоча воднева технологія цілком може заповнити свої ніші. У більшості випадків 100% електричні вантажівки будуть перевершувати свої водневі аналоги як більш економічне і екологічне рішення для вантажних автомобілів, особливо далекомагістральних.
«Це пов'язано з тим, що в порівнянні з електричними вантажівками, які працюють тільки на батареях, водневі вантажівки мають один серйозний недолік: тільки одна чверть виробленої енергії в кінцевому підсумку використовується для живлення автомобіля, а інші три чверті губляться по дорозі від джерела енергії до дороги . Для електромобілів це все відбувається навпаки», - пояснив Маттіас Грюндлер.
Існує думка, що водневі вантажівки ідеальні для далеких перевезень, а електричні вантажівки - для застосувань на короткому діапазоні дальності, але Маттіас Грюндлер це спростовує. Він вважає, що рентабельність електричної вантажівки і амортизація її батарей зводяться до постійного інтенсивного використання, що особливо стосується далекомагістральних великовантажних перевезень.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, проте, водневі вантажівки також, ймовірно, закріпляться на ринку в найближчі десять років. Вантажівки з воднем також можуть відігравати вагому роль в регіонах, де є екологічно чистий водень особливо дешевий, наприклад, поруч з вітряними електростанціями в Північному морі або в портах.