За словами генерального секретаря організації Умберто де Претто, пандемія коронавірусу (COVID-19) вже прямо вплинула на повсякденну роботу підприємств, в тому числі тих, що працюють у сфері міжнародних вантажних автомобільних перевезень. Така ситуація, вважає він, створює нові ризики для галузі.
«Міжконтинентальні контейнерні перевезення значно скоротилися. У IRU оцінюють зниження глобальної автомобільної діяльності в розмірі до 20% в 2020 році - в залежності від того, як довго збережеться ситуація. Це може привести до глобальної втрати доходів операторів на $ 2 трлн», - заявив Умберто де Претто.
У цих умовах, вважає він, невідкладним завданням є зберегти існуючі ланцюжки поставок, в тому числі - в секторі автотранспорту. Перш за все це стосується доставки товарів першої необхідності - таких як продукти харчування та предмети медичного призначення.
«Товари необхідно перевозити, але, звичайно, робити це якомога безпечнішим для транспортників і громадян способом при дотриманні останніх відповідних державних керівних принципів», - зазначив глава IRU.
Умберто де Претто додав також, що індустрія робить сьогодні все можливе, щоб впоратися з важкою ситуацією, коли правила та обмеження змінюються швидко і часто випадковим або неузгодженим чином. «Тим не менше, галузь серйозно ставиться до соціальної відповідальності, щоб продовжувати працювати якомога краще в умовах кризи», - підкреслив він.
Керівник додав також, що наразі майже 6% всіх зайнятих в світі людей працюють в автотранспортних перевезеннях - в основному в малих і середніх фірмах, які в силу своїх обмежених можливостей не можуть легко впоратися з економічними наслідками COVID-19. «Для них це серйозні зовнішні потрясіння», - констатував пан де Претто.
Нагадаємо, що про спалах захворювання на новий штам коронавірусу в Китаї стало відомо в минулому грудні. Днями Всесвітня організація охорони здоров'я була змушена визнати поширення захворювання пандемією (епідемією світового масштабу).