Нещодавно BYD оголосив про те, що на бразильському заводі компанії в Кампінас, в сільській місцевості Сан-Паулу, був налагоджений випуск 22-метрового шасі для виробництва зчленованих електричних автобусів в Бразилії, орієнтованих на ринок швидкісного автобусного руху BRT (Bus Rapid Transit).
За словами виробника, модель завдовжки 22 метри матиме літій-залізо-фосфатні батареї (LifePO4) з і запас ходу на одній зарядці до 250 км.
Перші електробуси на базі шасі BYD D11B будуть спрямовані в роботу на зелену лінію Сан-Жозе-дус-Кампос, яка матиме перший швидкісний коридор протяжністю 14,5 км, що з'єднує південні і східні райони міста, зі 100% електричними зчленованими транспортними засобоми.
Контракт між мерією Сан-Жозе-дус-Кампус і BYD був підписаний в квітні цього року і передбачає поставку 12 електробусів на шасі D11B до жовтня 2021 року.
Завод, побудований у Кампінас у 2015 році, має виробничу потужність в 720 шасі на рік і може розширити виробництво до 1440 шасі на рік, підкреслює BYD.
За словами керівника відділу досліджень і розробок BYD Brazil Рафаеля Фурквіма, зчленовані автобуси матимуть чотири електродвигуни, підключені до осей, кожен з яких забезпечує максимальну потужність 201 к.с. і номінальну потужність 148 к.с. За словами виробника, середній час перезарядки автобусів від 0% до 100%, становитиме до трьох годин.
Варто нагадати, що в квітні минулого року BYD показав у китайському Шеньчжені 27-метрове шасі K12A, представивши його як найдовший у світі електричний автобус.