З початку періоду пандемії Mercedes-Benz вже додав у свій пасажирський транспорт такі функції для мінімізації зараження пасажирів та водіїв, як захисні двері для водіїв, безконтактні дозатори дезінфікуючих засобів або антивірусні фільтри для бортових систем кондиціювання повітря.
Останнім кроком на цьому шляху є вентиляційні модулі EvoFresh із вбудованими вентиляторами та повітряними фільтрами із противірусним захистом для моделей автобусів Citaro та Conecto без кондиціонера в салоні.
Модулі встановлюються під стандартними люками у даху на Citaro та Conecto, де на односекційному автобусі їх два та чотири на зчленованій версії. Нові модулі пропонують кілька функцій для оптимальної вентиляції.
Водій відкриває у даху електроприводні люки проти напрямку руху натисканням кнопки з кабіни. Після цього, активується автоматичний вентилятор, свіже повітря надходить зовні, а повітря, що рециркулює, всмоктується з автомобіля, фільтрується перед подачею в салон у вигляді очищеного змішаного повітря.
Без активації всмоктуючого вентилятора люки у даху діють як вентиляція та сприяють швидкому повітрообміну. Якщо водій відкриває люк у даху по ходу руху, зовні безперешкодно надходить свіже повітря.
Нарешті, коли люк у даху закритий, наприклад, при низьких температурах в холодну пору року, то модулі дуже ефективно фільтрують повітря, що циркулює, в салоні при працюючих вентиляторах.
Система самостійно регулює швидкість обертання вентилятора. Максимальна продуктивність повітря на модуль становить 1350 кубометрів на годину. Це забезпечує повне поповнення повітря в автомобілі протягом двох хвилин.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, модулі EvoFresh доступні майже всім Citaro з двигунами внутрішнього згоряння, а також для Conecto, Citaro LE і Citaro GNÜ за запитом.
Нагадаємо, що ознайомитися із перевагами нових автобусів Mercedes-Benz можна завітавши до ПрАТ «АТП «Атлант», офіційного дилера Mercedes-Benz в Україні.