Мова йде про сертифікаційні випробування трисекційного трамвая «Татра-Юг К1Т306». Його розробила і виготовила компанія «Татра-Юг», що має виробничі потужності в Дніпрі на базі орендованих цехів заводу «Південмаш», але зареєстрована в Одесі.
Компанія виробляє трамваї як за ліцензією чеської «Татри», так і власної розробки з 1994 року.
Перший повністю низькопідлоговий трамвай від «Татра-Юг» після тривалої розробки і збірки був готовий до випробувань ще в кінці грудня 2020-о року. Тепер ці випробування пройдуть в Дніпрі - в максимальній близькості від заводу-виготовлювача.
Потім цей вагон буде відправлено до Києва, де за кредитом Європейського інвестиційного банку закуповують 20 низькопідлогових трамваїв від «Татра-Юг» за ціною в 1,229 мільйона євро за один вагон без ПДВ.
Трамвай моделі «К1Т306» має три секції. У першій і третій - по двоє широких двостулкових і одні вузькі одностулкові двері, у другій секції дверей немає.
Трамвай - повністю низькопідлоговий, при цьому підлога над ходовими візками має невеликий плавний підйом. Самі ходові візки повинні бути поворотними і матимуть двоступеневе підвішування.
Вагон спроектований українським конструкторським бюро і виготовляється за стандартами Євросоюзу для європейського ринку.
Також анонсується, що трамвай матиме комфортні сидіння для пасажирів, великі вікна для гарного освітлення і панорамного огляду, кондиціонери салону і кабіни водія, USB-порти для зарядки гаджетів і бездротовий доступ до Інтернет.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у лінійці моделей «Татра-Юг» на даний час є три варіанти компонування. Базовий - це згаданий вище «К1Т306» з трьома секціями, трьома ходовими візками довжиною 26 метрів. Є «короткий» варіант з двома секціями та трьома візками довжиною 23 метри, а також «довгий» - довжиною 32 метри з трьома секціями та чотирма візками.