Новий трамвай «Еталон», поява якого анонсувалася ще в минулому році, вже проходить ходові випробування на полігоні Чернігівського автозаводу (ЧАЗ).
Цей перший трамвай, на ЧАЗ побудували на базі капітально відремонтованого трамвая Tatra TR3100. Були виконані капремонт ходових візків і повна заміна кузова.
Тепер трамвай має довжину 15900 мм, ширину - 2500 мм, і колію на 1524 мм. Місткість - 144 пасажири, в тому числі 31 сидяче місце, 3 відкидних і 1 місце для інвалідного візка.
Також також - низька підлога, і четверо дверей замість трьох, для прискорення посадки і висадки пасажирів. Причому, двері можна примусово відкривати зсередини і зовні. Вага машини - 32 тонни.
У порівнянні зі старою Tatra, енергоефективність нового трамвая зросла на 40%. Крім того, такий капремонт, після якого клієнт отримує фактично новий трамвай, обходиться втричі дешевше придбання нового трамвая. Про якість капремонту свідчить і те, що у відремонтованому Tatra TR3100 все зварні шви перевіряли за допомогою рентгеноскопії.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на даний час страмвай «Еталон» вже пройшов тести на швидкість і гальмування. А після закінчення заводських випробувань, він приїде до Києва. За домовленістю з «Київпастрансом», трамвай «Еталон» будуть перевіряти в реальних умовах на міських маршрутах.