Міста Польщі замовили 266 електробусів, 79 будуть обирати на тендерних умовах, а ще на 26 чекають підтвердження фінансування - загалом 371 автобус.
Лідером за кількістю електробусів у Польщі є Варшава. Тут наприкінці березня вже був 161 електробус. Торік Варшава стала другим за величиною містом у Європі після Лондона за розміром парку електробусів.
Це пов’язано з гігантським контрактом на 130 транспортних засобів для столичного Miejskie Zakłady Autobusowe. Мерія Варшави планує після 2022 року придбати ще 100 електробусів.
Краків має друге місце за кількістю електробусів у громадському транспорті. В місті вже є 50 електробусів: 49 автобусів Solaris та 1 Mercedes eCitaro, який проходить довготривалі випробування в місті. До кінця червня 2021 року MPK у Кракові розширить свій електричний парк ще на 30 автомобілів.
Явожно знаходиться на третьому місці з 44 електробусами (перший з’явився там у 2015 році), а Зелена Гура стала четвертою з результатом 43 електричні автобуси. Познань має 22 електробуси.
Польський ринок електробусів різко збільшився минулого року, коли було зареєстровано 200 нових електричних автобусів. Це в середньому трохи більше 16 автомобілів на місяць.
Нині до числа активних міст, що впроваджують електротранспорт, додаються Люблін та Ченстохова. У свою чергу, Гдиня отримає 24 електробуси на початок наступного року.
Також у першому кварталі 2022 року електробуси будуть доставлені в Лодзь. 17 автомобілів доставить Volvo, який обіграв Solaris у тендері. Volvo 7900 Electric, що виробляється у Вроцлаві, зможе використовувати один заряд на одному заряді їхати 100 км.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, приглядаються у Польщі і до водневих автобусів. Познань планує придбати 84 водневих автобуси. На думку муніципальної транспортної компанії в Познані, водневі автобуси можуть стати альтернативою навіть акумуляторним автобусам. Бельсько-Бяла та Краків також цікавляться таким транспортом.