На роад-шоу Mercedes-Benz Star Experience в Україну привезли повнопривідну версію Sprinter, повідомляє AUTO-Consulting. Таким чином, комерційний напрямок Mercedes-Benz повною мірою продемонстрував можливості, якими володіє нове покоління Sprinter.
У звичайних умовах електронна система розподіляє момент між передньою і задньою осями в співвідношенні 35:65, що зберігає задньопривідні звички. Помітно зріс і кліренс у Sprinter 4x4: на 155 мм спереду і на 135 мм ззаду. Це дозволило збільшити кут в’їзду до 26 градусів, а кут з’їзду – до 25.
Передній міст можна підключити за допомогою електроприводу або під час зупинки, або на невеликій (до 10 км/год) швидкості. Є навіть версія зі зниженим рядом в КПП. А ось механічних блокувань тут немає. Їх функцію частково виконує електроніка системи повного приводу 4ETS (Electronic Traction System), яка за допомогою гальм імітує блокування міжколісних і міжосьового диференціалів.
Повнопривідний Mercedes-Benz Sprinter пропонується зі стандартним набором силових агрегатів, з механічною і автоматичною КПП. Доступні як виконання у вигляді суцільнометалевого фургона, так і шасі і мікроавтобус. Вартість Sprinter 4x4 приблизно на 10 тис. євро вище, ніж стандартних моноприводних виконань.