Субота, 18 квітня 2020 19:55

Представлений перший повністю електричний автобетонозмішувач

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, польові випробування новинки планується розпочати восени 2020 року.

Liebherr і Designwerk у співпраці з ZF розробили перші повністю електричні автобетонозмішувачі місткістю десять або дванадцять кубометрів, що базуються на 5-осному шасі. Перші 100% електричні автобетонозмішувачі будуть спрямовані на польові випробування в компанії Holcim і KIBAG восени цього року.

Нові автобетонозмішувачі з позначеннями ETM 1005 і 1205 мають шасі марки Designwerk Futuricum, а також барабанний привід, розроблений спільно Liebherr і ZF. Бренд Futuricum, що входить до складу Designwerk, спеціалізується на розробці електричних шасі на базі вантажівок Volvo Trucks серії FM, FMX та FH. На даний час у компанії представлені шасі Futuricum 18Е (повною масою до 19 тонн), Futuricum 26Е (п/м до 27 тонн) та Futuricum SEMI 40Е (п/м 18-44 тонни), які застосовуються в різних сферах логістики, таких як переробка відходів, розподільний сектор, будівельна галузь, сільське і лісове господарство.

Шасі Futuricum для бетономіксерів ETM 1005 і 1205, що базується на серії FM Volvo Trucks, оснащено електродвигуном потужністю 500 кВт (680 к.с.) і, за словами швейцарського виробника, прекрасно справляється з вагою бетону в барабані. Привід барабана являє собою блок, що складається з додаткового електродвигуна і редуктора змішувача, встановленого безпосередньо на барабані. Вся гідравліка зайва, кажуть у Liebherr.

Компанія не надала інформацію про ємність батареї, але можна припустити, що на ETM 1005 і 1205 розміщені дві батареї по 170 кВт-год, аналогічні тим, що встановлені на будівельних самоскидах та сміттєвозах Futuricum.