Liebherr анонсувала свій перший гусеничний екскаватор із водневим двигуном внутрішнього згоряння – R 9XX H2. Заснований на гусеничних екскаваторах Liebherr 8-го покоління, 50-тонний прототип R 9XX H2 дебютував на нещодавній виставці Bauma у Мюнхені, Німеччина.
Серцем машини є перший водневий двигун Liebherr H966. Конструкція двигуна грунтується на технології впорскування у впускний колектор, також відомий як PFI.
У Liebherr стверджують, що після тривалих випробувань результати показали великий потенціал водневих двигунів та використання таких приводів у позашляхових додатках.
Прототип мав ті ж загальні характеристики, що його аналог з дизельним двигуном, як з точки зору вихідної потужності та динаміки двигуна, так і продуктивності роботи.
Єдина різниця між прототипом та екскаваторами Liebherr із звичайним двигуном полягає у заправці паливом.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, екскаватор-прототип та заправна станція обмінюються даними через інфрачервоний датчик для швидкої та безпечної заправки з використанням стандартизованого високошвидкісного протоколу.