Крім батарейно-електричних машин eActros, які вже запущені в серію, компанія працює і над водневими моделями. У 2021 році почалися випробування тягача GenH2 Truck - як на полігоні, так і на дорогах загального користування. А цього літа виїжджає на тест ще один тягач - Actros, що працює на рідкому водні.
В двох його баках поміщається 40 кг палива, яке поставляється з нещодавно побудованої станції у Верті. Температура зберігання водню — мінус 253 град., тому теплоізоляції баків приділено особливу увагу. Запас ходу обіцяють 1000 км і навіть більше.
Зазначимо, що Daimler Truck віддає перевагу технології рідкого водню, оскільки в цьому стані він має велику щільність енергії. Наразі спільно з компанією Linde триває розробка ще більш досконалої технології — надохолодженого водню Supercooled (sLH2).
Вона дасть змогу не тільки збільшити запас ходу, але полегшити процес заправки. Планується, що в 2023 році у Вірті запустять першу водневу колонку sLH2.
Щодо розвитку водневої інфраструктури для великовантажного автотранспорту, то в цьому питанні Daimler Truck співпрацює з компаніями Shell, BP і Total Energies.
Крім того, Daimler Truck, IVECO, Linde, OMV, Shell, Total Energies і Volvo Group ведуть спільну роботу над якнайшвидшим впровадженням водневих вантажівок у рамках програми H2 Accelerate (H2A).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, серійне виробництво тягачів Mercedes-Benz Actros на рідкому водні заплановане на другу половину десятиліття.