Прототип створений та зібраний на заводі Volvo CE у місті Браос у партнерстві з НДІ Швеції RISE, а також компанією PowerCell, безпосереднього розробника водневих паливних елементів.
Технічні подробиці машини HX04 не розголошуються, проте відомо, що запас водню в 12 кг вистачає на 4 години роботи. Заправка відбувається протягом 7,5 хвилини на спеціальній станції, поставленій на тестовий полігон в Браос компанією Shell.
Очікується, що комерціалізація водневого самоскида відбудеться у другій половині десятиліття.
Цікаво, що водневий зразок назвали Electric Charlie («Електричний Чарлі») на честь машини Gravel Charlie («Гравійний Чарлі»).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це найперший у світі самоскид із шарнірно-зчленованою рамою, який був запущений у виробництво на заводі Volvo CE у Браосі далекого 1966 року.