Більшість замовлених автомобілів - це магістральний тягач BYD 8TT 3-го покоління з розширеним діапазоном і кабіною, розробленою Вольфгангом Йозефом Еггером, відомим колишнім головним дизайнером Audi.
Нагадаємо, новий BYD 8TT був представлений минулого року зі стильною кабіною з пневмопідвіскою, яка відрізняється покращеною аеродинамікою та енергоефективністю, а також просторим та ергономічним інтер'єром.
Тягач 8TT повною масою 47627 кг у складі з напівпричепом призначений для регіональних перевезень та розподільчих операцій. Вантажівка оснащена електродвигуном потужністю 483 л. і максимальним крутним моментом 2400 Нм.
Електродвигун живиться від безпечних та надійних залізо-фосфатних акумуляторних батарей ємністю 422 кВт*год. або 563 кВт*год., останні з яких дозволяють мати робочий діапазон до 320 км.
Також в комплектацію входять система електронного гальма стоянки, функції безключового доступу і запуску натисканням кнопки, а також можливість зарядки CCS1 потужністю до 185 кВт.
Крім того, електричні тягачі BYD 8TT в стандарті постачаються з вдосконаленими системами допомоги водієві (ADAS), які включають автоматичне екстрене гальмування, адаптивний круїз-контроль, систему попередження про вихід зі смуги руху і виявлення сліпих зон, що робить водіння простішим і безпечнішим.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, наразі BYD має в експлуатації понад 200 вантажних акумуляторних електромобілів у США.